expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>>

18 вересня 2022 р.

Історії древніх героїв. Авангард. Книга перша

Ваш блог
повна книга (на сайті можна прочитати безкоштовно)

АНОТАЦІЯ: кожен день, кожну секунду, ми творимо історію. Події, які перетворюються на спектр. Володіючи необхідними вміннями, можна виявити будь-який спектр, навіть стати учасниками його подій. Та чи настільки все райдужно? Перші мої спектри були захоплюючими й пізнавальними, я був королем, імператором, принцом… Від моєї руки гинули народи й возвеличувались імперії. Але прийшов час розплати. Прип’ять не прощає помилок… Спостерігаючи за сяйвом неземної краси, я й не підозрював, що пані з косою стояла поряд. В той день: ціною одного життя, було врятоване інше. Та чи заслужив я на порятунок? Чи визнає чужий тотем нового господаря? Якою буде реакція Авангарду на смерть одного з найкращих його воїнів? Герої не вмирають, вони живуть в наших серцях! Та чи гідний я їх сили?...

пригоди та битви
міфологія та магія
альтернативна історія
Scrollable Buttons

P.S Усі нові коментарі з’являються внизу сторінки. Також внизу, під коментарями, знаходиться панель для публікації нових коментарів.

20 коментарів:

  1. Браво, оце так сучасне поєднання міфології і технологій. Фінал - це взагалі вибух мозгу, до кінця думала, що буде битва між братами, а тут такий ворог...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, я старався))) Читаючи про нашу міфологію вирішив, що саме такий розвиток найкраще підходитиме)

      Видалити
  2. Vasyl Born17:48

    Фінал супер. Той вогонь тонко натякнув куди могла зникнути Олеся...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за коментар. То був жирний спойлер, який, можливо, переросте в повноцінну сюжетну лінію в наступній книзі)

      Видалити
  3. Ура, новинка! Вже біжу читати!

    ВідповістиВидалити
  4. Хочу ще, коли продовження?!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))))) В планах, поки ще не знаю наскільки близьких)

      Видалити
  5. Згризла вашу книгу:). Загальне враження суперечливе. Динамічна, часом весела часом напрочуд цікава історія. Іноді через галопуючі події я губилася в тому хто що і навіщо робить :) Як на мене, закінчення вийшло трішки розмите. Сподобалися історичні прив'язки і саркастичні діалоги.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вдячний за ваш коментар. Враження суперечливі і це добре, оскільки свідчать, що книга вас по-своєму зачепила) Закінчення таким і мало бути, щоб закласти фундамент для продовження. Я старався створити легку, динамічну книгу з "голівудськики спецефектами")))

      Видалити
    2. І вам це вдалося, спецефекти красиві- нема питань:) Та й світ ви створили цікавий,мені було цікаво розбиратися що там і як

      Видалити
  6. Діана Прокопчук22:30

    Сюжет в дусі вірувань наших предків, де світло і темрява швидше доповнювали повсякденний побут, а ніж були відображенням повноцінного протистояння. Жаль, що зараз немає подібного розуміння... Щодо самої книги, то хотілось би ширшого розкриття світу за Завісою, можливо, це ще буде в наступних книгах, тому з мене авансом 10 з 10))) Особливо сподобалось поєднання техніки і магії, захотілось і собі отримати спектрометр)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за розгорнутий коментар і враження в цілому. Світ даної серії тільки починає розкривати свої таємниці, попереду ще багато секретів і несподіванок. Щодо Завіси, через обмеження конкурсу, в якому барала участь дана книги, не вдалося достатньо добре ознайомити читачів з Иріє. Хоча, може воно й на краще, буде більше простору для маневрів в другій книзі))))

      Видалити
  7. Іра22:31

    Захопливе поєднання слов'янської міфології, магії і сучасних технологій. А фінал це взагалі вибух мозку!

    ВідповістиВидалити
  8. Андрій Мельник22:33

    Читавши цю книгу, я був захоплений її унікальною концепцією та багатьма цікавими подіями за участю головного героя. Захоплюючі історичні події, в яких брав участь головний герой, допомогли мені побачити минуле й теперішнє в новому світлі. Окремо слід відзначити захоплюючі деталі і динаміку дій у романі. Я рекомендую цю книгу всім, хто любить фантастику і бажає пережити захоплюючі пригоди.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за вашу відгук! Радий, що ви захопилися концепцією та подіями в романі. Я завжди прагнув надихати читачів, давати їм змогу побачити світ з інших ракурсів, так сказати. Я дуже радий, що моя книга допомогла вам зробити це.

      Видалити
  9. Назар22:34

    Я отримав величезне задоволення від читання цієї книги. Сюжет представляє собою унікальну і захоплюючу історію про героя, який володіє унікальними здібностями, серед яких сила відтворювати події минулого. Автор чудово поєднав минуле і сучасні проблеми. Книга захоплива і пропрацьована до дрібниць. Рекомендую всім любителям фантастики.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за такий розгорнутий і позитивний коментар. Постараюсь якнайшвидше взятись за продовження.

      Видалити