expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>>

28 лютого 2021 р.

Хроніки Судного Дня. Книга друга. Ігри королів

Ваш блог
повна книга (на сайті можна прочитати безкоштовно)

АНОТАЦІЯ:  події розвиваються семимильними кроками. Весь Едем охоплений війною, на Нейтральних Землях назріває свій конфлікт, який загрожує відкриттю Воріт Істини й потраплянню в наш світ Армади на чолі з регіусами. В житті Алена також все непросто. Після Ієрихону Вища Воля запечатана, а єдині, хто знають, як зняти печать – це Вершники Апокаліпсису. У додаток до усього, ще й Рін отримує «смертельне» поранення під час їхнього бою з трьома херувимами…

магія
інші світи
епічні битви
Scrollable Buttons

P.S Усі нові коментарі з’являються внизу сторінки. Також внизу, під коментарями, знаходиться панель для публікації нових коментарів.

28 коментарів:

  1. Оце закрутили. Бідний Ален, стільки на нього звалилось. Я так зрозуміла, що в третій книзі розкриється суть гри з Тенебріс?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за коментар. Так. в третій книзі буде про цю гру. Вона припіднесе ще багато сюрпризів...

      Видалити
    2. Вже нетерпиться дізнатись хто виграв.

      Видалити
    3. Скажемо так, там не буде очевидних переможців, оскільки та гра не вписується в звичне розуміння... Адрі розповість про неї в кінці, тому запасіться терпінням)

      Видалити
    4. Люблю спойлери))) Тепер доведеться терпіти до останніх сторінок)

      Видалити
  2. Олеся19:08

    Прочитала другу книгу з відкритим ротом) Сюжет, інтрига, події( дещо нагадують сучасні) все супер. Дякую за вашу працю. Вже біжу читати третю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Безмежно радий, що вам сподобалось!) Я старався балансувати між сучасністю і минулим, іноді це втілювалось в досить незвичайні сюжетні повороти. В кінці я і сам не повірив в те, наскільки все гармонійно вийшло)

      Видалити
  3. Так захопливо читала ваш твір, занурюючись в минулі і теперішні пригоди героїв, але коли Ален опинився в так званому майбутньому, я трохи підвисла, наче опинилась в сьогоденні... Я під враженнями від прочитаного. Дякую, що виклали тут повну книгу :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що поділилися враженнями. В другій книзі справді багато паралелей з реальним світом. Однак, вона лише привідкрила завісу, яка окутує справжню історію людей... Далі буде тільки цікавіше) Запрошую до третьої книги.

      Видалити
    2. Дякую, в наступні дні обов'язково скористаюсь вашою пропозицією)

      Видалити
    3. Приємного читання.

      Видалити
  4. Ух, оце закрутили сюжет! Я давно підозрювала, що між Рін і Аленом є іскра, залишалось дочекатись, коли вона спалахне вогнем)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. упс, а це не вважатиметься спойлером 0_0

      Видалити
    2. хтось вже підготував для вас багаття)

      Видалити
    3. через свій язик я вічно потрапляю в якісь халепи) Потрібно переїжджати в Гелактіон)

      Видалити
    4. я б не радив, там зворотний геном Світлим спокою не дає))))

      Видалити
    5. схоже - мені доведеться посунутись на вогнищі :)

      Видалити
    6. треба в терміновому порядку записуватись на Ковчег...)

      Видалити
  5. Леся19:20

    Ух, продовження просто супер! Ви майстерно поєднали декілька жанрів й створили шикарний світ. З нетерпінням очікую, коли викладете усі глави.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Радий, що вам сподобалось! Щодо жанрів ви вірно підмітили, зараз нікого не здивуєш просто фентезі, тому доводиться експериментувати) Дякую, що поділилися враженнями. Глава викладаю по мірі чергової вичитки.

      Видалити
  6. Вікторія10:41

    Завжди приємно читати хороші фентезі-романи, і друга книга серії «Хроніки Судного дня. Ігри королів» є ідеальним тому прикладом. Ця незвичайна історія, про здобуття правди і досягнення справедливості в світі по ту сторону, скувала мою увагу з перших сторінок. За персонажами цікаво спостерігати, а сюжет постійно підганяв вперед. Хто ще вагається чи братися за продовження – не роздумуйте! А я беруся за третю частину)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за ваше зацікавлення і підтримку! Сподіваюсь, що нова подорож викличе у вас ще більше позитивних емоцій.

      Видалити
  7. Наталка10:45

    Ця книга була для мене надзвичайним досвідом. Справжня подорож в царство невідомого. Історія пов'язана з силами, котрі надають героям можливість досягти неможливого. Поставлені тут питання щодо добра та зла, добросовісності та відповідальності особливо актуальні в наш час. Обожнюю фантастичний світ, який автор створив у цій книзі. Я немов особисто була там і пережила все разом з героями. Дякую автору за незабутню подорож!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую вам за ваш глибокий відгук! Я радий, що ви так близько відчули світ, який я створив. Також радий, що зрозуміли послання, яке я хотів передати.

      Видалити
  8. Віталій10:49

    Це була дивовижна подорож! Я був в захваті від першої сторінки до останньої. Захопливий світ, в якому автор запропонував читачам відчути себе в ролі того, хто має принести справедливість в цей світ. Особливо мені подобалося, як герої постійно розвивалися і вирішували проблеми. Сюжет був простим і зрозумілим, але при цьому добре продуманим. Дякую автору за його роботу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за приємні слова! Я радий, що ви змогли сповна насолодитися подорожжю!

      Видалити