expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>>

4 січня 2024 р.

Ігри королів. Глава 5

Ален прийшов до тями першим, надворі помітно стемніло. По краєвидах ззовні зрозумів, що перебуває на другому поверсі будинку Теа. Окинувши швидким поглядом кімнату на предмет опікунів, він підвівся з ліжка й попрямував до вікна, щоб не створювати зайвого шуму, повільно відкрив його. Свіже повітря одразу привело відчуття до тями.

- І довго я відпочивав?

- Декілька годин, – відповіла Рін.

- Еллі?

- Все добре, вона ще спить, але стан стабільний.

- Як тільки отямиться доведеться одразу покинути це місце. Якщо одні знайшли його, то незабаром й інші прибудуть.

- І що ти маєш намір робити?

- Якщо ти про війну ельфів з відьмаками, то відповіддю є ці двоє.

- Думаєш їй вдасться підкорити цю енергію?

- Це я маю в тебе запитати, ти знаєш куди більше мене, я поки навчаюсь, хоча й уроки, іноді, межують зі смертю.

- Не «іноді», а майже завжди, – і Рін посміхнулась. – Вони можуть доповнити одне одного, і так здобути контроль.

- Світло і темрява?

- Ага, тільки ще ніхто з простих смертних такого не робив, ті, що намагалися, чи брали під контроль щось подібне, скажемо так, не були звичайними.

- Або світло буде занадто слабким, або темрява занадто сильною, – зітхнув Ален.

- Краще і не скажеш. З тобою простіше, адже ти можеш керувати, і поєднувати те, про що інші й мріяти не можуть.

- А якщо допомогти їм з контролем? Я прагну відновити події в Діті, а що, як це і для них ключ?

- Можливо, тоді їх слід взяти з собою; хоча, в будь-якому випадку, залишати їх самих не варто. Іскра показала тобі зовнішній рівень? – перевела Рін тему на інше.

- Так. Чесно сказати – це трохи лякає, якщо взяти під контроль щось подібне, то боюся уявити, що станеться з цим світом.

- Сказав власник Вищої Волі.

- Поправка – запечатаної Вищої Волі.

- Деталі. Хоча, може воно й на краще, якби ти без підготовки ввійшов туди, то міг би несвідомо стати причиною глобальних змін.

- Все це нагадує добре відпрацьований сценарій.

- Імовірніше – Вища Воля вибирає для тебе оптимальну дорогу.

- Це виглядає логічним, враховуючи всі події, що відбулися зі мною. І ці двоє не випадково трапилися на моєму шляху…

- Поживемо – побачимо, – мовила Рін сухо.

Почувся стук у двері.

- Заходь, я вже прокинувся.

- Рада це чути, – це була Теа. – Вони очікують внизу.

- Еллі вже прокинулась?

- Назвемо це – прибуває при тямі.

- Все настільки погано? – занепокоївся Ален.

- А сам як думаєш? В неї немає твоєї регенерації.

- Раз вона прийшла до тями, ми зможемо вирушати, – Ален  пропустив повз вуха іронію Теа.

- Не зарано?

- Другої атаки вона може не пережити.

- Здається, вони поділяють твою думку, – в голосі Теа почулися скептичні нотки.

- Але по-твоєму голосі можу з впевненістю сказати, що не ти.

- Вона пережила таке, після чого декілька тижнів потрібно відлежуватись в ліжку, а не знову ризикувати життям.

- Думаєш, вони дадуть їй спокій? – мовив Ален скептично.

- Знаю, що ні, – схилила голову Теа.

- Мені це подобається не більше, ніж тобі, – спробував підбадьорити її Ален. – Ці події заставили мене кардинально змінити плани.

- Ти допоможеш їм? – з надією в голосі запитала Теа.

- Залишати напризволяще точне не стану, а далі – все залежить від них. Вище голови не стрибнеш. 

- Тоді ходімо.

Ален мовчки попрямував за Теа. Спустившись сходами, вони повернули наліво і зайшли у вітальню. Еллі лежала на дивані, а поруч сидів Рей. Еллі заговорила першою.

- Перш ніж обговорити подальші плани, я хочу провести для тебе, Ален, невелику лекцію, – мовила вона хриплим голосом. – По твоїх ваганнях я зрозуміла, що ти володієш тільки невеликим обсягом інформації з приводу рун. В подальшому це може мати вельми неприємні наслідки, а я цього не хочу. Ельфи, як би це прикро не звучало, являються союзниками Знаті. Не знаючи природи їхньою сили, ти нічого не зможеш протиставити.

- Чесно кажучи, в мене завжди бракує часу, тому доводиться вчитися такими способами. Зачерпнути усі необхідні знання з пам’яті Рін зі зрозумілих причин я не можу, тому доводиться імпровізувати, – зніяковів Ален.

- Сідай – це займе трохи часу, – кивнула Еллі на крісло. – Інші можуть відпочити, – натякнула вона на Рея і Теа. – Ви й так пережили за один день достатньо.

- Тобі теж не завадило б відпочити, – поспішила заперечити Теа.

- Єдиний, хто реально може мені допомогти, зараз сидить переді мною, – суворо, але водночас тепло мовила Еллі.

- Добре, добре, ви варті одне одного. Ходімо, Рей, а то з ними марно сперечатись, коли вони щось вирішили, – у саркастичній манері мовила Теа.  

- Якщо щось буде потрібно – я поруч, – поцілувавши Еллі в лоб, мовив Рей, а потім додав, звертаючись вже до Алена. – Дякую.

- Поки що рано, коли все закінчиться, тоді й подякуєте.

Коли Теа і Рей вийшли, Еллі почала розповідь.          

- В основу рунної магії закладений зв'язок з Іскрою, через яку ми беремо під контроль природну енергію. Розрізняють три типи рун: перший – контроль стихій, другий – контроль форми (формені, або матеріальні руни), третій – ментальні. Кожен тип має свої особливості, про які я зараз розповім детальніше.

Контроль стихій складається з двох кіл: зовнішнього і внутрішнього. Зовнішнє коло – це свого роду формула, яка вирішує якою буде сформована у внутрішньому колі сила. У новачків, тут, зазвичай, записані тільки типи стихій і Іскра, як каталізатор. Типи стихій позначаються наступним чином: повітря – трикутник, лінії якого направленні вгору, а посередині проходить ще одна лінія, свого роду лінія горизонту. Вогонь – трикутник, лінії якого направлені вгору, без жодних ліній в центрі. Вода – трикутник, лінії якого направлені вниз, а посередині проходить ще одна лінія. Земля – трикутник, лінії якого направлені вниз, без ліній в центрі. Іскра – круг, який пересікають чотири лінії. У внутрішньому колі ця формула набуває остаточної форми й вивільняється у вигляді техніки. Під остаточною формою я маю на увазі пентаграму, яка символізує єдність усіх стихій, і зображений в її центрі певний тип. Якщо це магістр, то замість пентаграми в центрі буде гексаграма, але про це потім. Під час вивільнення техніки руна засвічується кольором, відповідно до стихії. Повітря – сірий, вогонь – червоний, або жовтогарячий, земля – зелений, вода – синій. Не помітивши формул, можна визначити тип за кольором. Відповідно до типів стихій, ці руни мають і назви: аір, ігні, аква і терра. Проте в битві зі справжніми майстрами у тебе будуть великі труднощі, якщо не знатимеш, що вони можуть приховувати типи рун, і взагалі – створювати техніки без кола. Щоб контратакувати або захиститися від таких осіб, стеж за їхніми очима. Під час атаки їхні зіниці стануть яскравішими, немов в них загорівся вогонь, а з кольору зрозумієш, який тип використовують. Формули, звичайно, не розгадаєш, але все ж щось. У вищих рун, цього типу, формули складаються не тільки з типу і каталізатора. Описувати всі комбінації мені забракне часу, але для загального ознайомлення скажу, що у них немає внутрішнього кола, а замість пентаграми – гексаграма. В нашому клані існує легенда про руни творення, вони складніші за вищі руни, але такого рівня на жаль чи на щастя, з нині живучих, ніхто не досяг.

А тепер формені руни. Складаються з зовнішнього кола з формулами, однак замість внутрішнього – квадрат повернутий на 45 градусів. Як і в контролі стихій, формули тут складаються зі стихії і каталізатора. В квадраті записується безпосередньо тип стихії. Як ти вже здогадався, цей тип рун використовується для створення матеріального. Наприклад, за допомогою землі  можна створити предмети з дерева чи, наприклад, змінити ландшафт. У вищих рун, цього типу замість одного квадрата є два, повернуті один, щодо іншого на 45 градусів, інша назва – спрощена октаграма. У вищих рун, в центрі октаграма, зображують безпосередньо те, що хочуть створити, наприклад меч чи щит. Звичайно, зобразити можна не все, тому в інших випадках, в квадратах зображують загальну вищу формулу у вигляді гексаграми. Особливістю цього типу рун є те, що тут не обійтись без створення рунного круга. Щоб замаскувати свої наміри, майстри зводять цей процес до неймовірної швидкості, початківці ж стараються приховати їх за допомогою формул, або ж і ті, і ті – використовують один простий, на перший погляд засіб, проте на практиці, якщо щось піде не так – це може обернутися смертю його творця. Цей спосіб – це татуювання круга на тілі. Під час бою, його власники змінюють формули на ньому, а потім проектують круг перед собою.  

Ментальні руни спеціалізуються на впливові й контролі свідомості. Простіше кажучи: ілюзії, навіювання, повне підкорення. Замість внутрішнього круга тут трикветр, навколо якого описуються чотири основні формули. Формули зображуються у вигляді Іскри і стихії, тільки тут стихії мають зовсім інше значення і силу. Вивчаючи історію Землі я знайшла згадки про це. Там цьому присвячена ціла філософія. Щоб ти краще зрозумів суть, я поясню словами цього вчення. Світ розділений на чотири рівні: вищий і найтонший рівень світобудови називається Ацилут, або Божественний світ. Ацилут – це стихія вогню. Вогонь в світі Ацилут представлений божественної Іскрою – блискавкою, що послужила початком творіння.

Духовний світ – Бріа. Цьому світу відповідає стихія повітря. Він представляє собою владу.

Астральний світ – Іеціра, стихія вода. Іеціра – це суть, астральний світ, де у взаємодії почуттів та інтелекту, народжуються образи і форми. Це – світ підсвідомості, світ снів і фантазій.

Матеріальний світ – Малкут. Йому відповідає стихія землі. До цього рівня відноситься все, що має фізичну форму. Це світ природи, всього матеріального.

Відповідно до назв цих світів у нас і називаються руни. Їхні рівні йдуть в такій же послідовності, як і ці світи. Почну з першого рівня. Малкут – сила цієї руни полягає в миттєвому створенні й контролі вже створеного в будь-якій точці поблизу того, хто використовує цю руну. Радіус визначається силою творця руни. З першого погляду може здатися, що це руна контролю форми, та на полі бою – це було би твоєю першою і останньою помилкою.

Іеціра – навіювання, ілюзії, контроль свідомості.

Бріа – повне домінування над тілом і свідомістю. Дехто ставить Іеціру і Бріа на один рівень, через схожість здібностей, але як на мене, то все ж Бріа – сильніша, оскільуи вже на початку ті, хто вивчає Бріа, вчаться впливові не тільки на свідомість, але й на фізичне тіло, на відміну від Іеціри, основа якої свідомість.

Ну, і нарешті Ацилут – щит. Завдяки йому можна заблокувати всі вищезгадані руни, й навіть більше того – повернути проти першоджерела. Ментальні руни являються найсильнішими з рун і тому навіть на початку навчання прирівнюються до вищих. Досягши вершин в цих світах можна наблизитись до знань і сил, які стоять за гранню простого розуміння.

В теорії все це виглядає просто, однак на практиці навіть найменша різниця в силі вирішує долю поєдинку. Ледь не забула, як і в хранителів, у нас існують обмеження на кількість і тип стихій.

Ален повернув голову в напрямку вікна на його обличчі застигла посмішка.

- Я сказала щось смішне? – розгубилась і зніяковіла Еллі водночас.

- Ні, вибач, просто тепер все стає на свої місця.

- Ти про що?

- Раз ви вивчаєте ментальні руни, то напевно знаєте істинну суть цих світів.

- Ти про зовнішній і внутрішній рівень? Значить контроль було відновити не так вже й просто, раз задаєш подібні питання, – зітхнула Еллі. – Так, ми знаємо, що криється за цими світами, як і Знать. Їхня сила зростає з кожним днем. До союзу з ними ми володіли поверхневими знаннями, та після… скажемо так, вони дуже далеко просунулись. І якщо досягнуть успіху…

- Дійти до витоків Творення означає отримати мою силу, або певну її інтерпретацію, та я сумніваюсь, що їм це потрібно, і взагалі вдасться.

- Бріа?

- Вона – це контроль і домінування, влада, яку вони так прагнуть отримати.

- Тоді все гірше, ніж ми думали.

- Я б не був таким категоричним. Для здійснення такого задуму їм знадобиться нова форма.

- Нова форма? – перепитала Еллі.

- Саме так. Проста людина навіть, якщо вона і з Вищої Знаті, не здатна досягти чогось подібного, не кажучи вже про контроль. Ще не прийшов час. Тому, їм потрібні провідники, які зменшать ризики, і виконають брудну роботу.

- Починаю вловлювати хід твоїх думок. Однак, ми не можемо контролювати її…

- Поки що. Сумніваюсь, що вони наділили вас чимось подібним без плану. Тому твій клан всіма силами намагається повернути тебе. Вони прекрасно розуміють, що на кону, і який приз в разі успіху.

- І що ти пропонуєш? Перемістись ми в інший вимір, вони і там нас знайдуть.

- «Найкращий захист – це напад». Ми зробимо як вони хочуть, тільки за власними правилами.

- Але я не знаю нікого, хто міг би поділитися з нами подібною інформацією. Це, напевно, знає тільки верхівка мого клану.

- Думка гарна, і ми б неодмінно до неї прислухалися, якби тут не було того, хто стикався з подібною ситуацією. Я знаю через що ти зараз приходиш, і частково розробив план подальших дій.

- Знаю, що це звучить егоїстично, після всього, що ти для нас з Реєм зробив, але можна попросити тебе про ще одну послугу? – тихо мовила Еллі.

- Можеш не продовжувати, моя відповідь – ні! Викинь ці дурниці з голови і ніколи не повторюй! – розсердився Ален.

- Знаю, як це звучить, але…

- Тоді в мене зустрічне прохання, – в руці Алена з’явився меч. Він простягнув його Еллі. – Ти знаєш хто я, і в чому полягає моя роль, можливо завтра я вб’ю Рея і всіх близьких тобі людей. Зупини мене знаючи подібне.     

Еллі дивилась на нього переляканими очима, руки тремтіли стискаючи меч.

- Це не одне й те саме... – нарешті зібравшись з силами, видала вона.

- Чому?

- Ти…

- Що я? Володію силою за гранню людського розуміння? Маю знищити цей світ? Маячня від початку! Я – це я. Я сам вирішую, який шлях обрати. Якщо ти бажаєш здатися навіть не почавши боротися, то мені жаль хлопця, який перебуває на другому поверсі. 

- Тобі легко гово…

- Хочеш відкрию невеликий секрет. Дівчина, яку я дуже сильно кохав, встромила в мене кинджал і залишила стікати кров’ю в Ієрихоні, це я наказав Війні зняти стіну і впустити темні легіони в Едем, намагаючись врятувати цю саму дівчину. Тому наступного разу подумай двічі, переш ніж говорити «тобі легко». Я відкинув емоції і намагаюся виправити свою, і дурість таких, як ти. Ти маєш опору, але чомусь всіма силами намагаєшся зруйнувати її. Я не хочу, щоб мене жаліли чи співчували, запам’ятай одне: моя, як і твоя сила – це емоції. Думаючи про поразку, ти зіграєш на руку тільки темряві. Чіпляйся за світло усіма силами, – в голосі Алена не було роздратування чи злості, він говорив спокійно і без жодних емоцій. Еллі навіть здалося в той момент, що вона слухає не його, а дійсно, якусь вищу силу. 

Scrollable Buttons