expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>>

6 січня 2024 р.

Імітація душі. Несподіваний союзник. Глава 16

Холодне каміння змусило розплющити очі. Здивовано кліпаючи Матвій розглядав нічне небо, яке освітлював сріблястий диск. Біль був нестерпний, а кінцівки ледь подавали ознаки життя. Поворушивши останніми, констатував відсутність переломів, проте підводитись не поспішав.

- Скільки я відпочивав? – звернувся він подумки до Олі. Сили частково повернулись і тепер він міг з нею поговорити.

- Недостатньо, для повного відновлення, – Оля ледь стримувалась, щоб не відчитати його за безрозсудність.

- Схоже у нас з’явилися таємні покровителі… – натякнув він на свій порятунок.

- Знати б ще, хто це, – зіронізувала вона. – Це точно не твоя знайома, – останні слова прозвучали з особливим цинізмом. Сказати, що Оля недолюблювала Віолету, це нічого не сказати.

- Не забувай, що вона попере… – Оля не дала йому договорити.

- Ага, аякже, ще б під час бою зв’язалась! Вона тільки про свою п’яту точку дбає!

- Як і кожен в цьому світі… – пробурмотів Матвій.

- Нам потрібна нова реліквія, інакше світанку можна не побачити, – суворо мовила Оля.

- Нове благословення потребуватиме багато сил, а також приверне зайву увагу. Та й толку з нього, – і він роздратовано стиснув руку в кулак. Ти сама бачила ефективність реліквій.

- Ефективність є, – твердо мовила Оля. – Згадай слова безликого.

- Його слова – це купа питань, від яких скоро мігрень з’явиться! Навколо йде гра, правила якої ми забули… Це вже виходить за межі простої мрії…

- Значить потрібно швидше включитись в цю гру! – рішуче виголосила Оля. – Нас сюди недаремно перемістили, тому годі киснути, знайди вхід.

- А як же співчуття пораненому? – зобразив він жалісний тон.

- На тому світі пожаліють, якщо потрапимо туди.

- Твій оптимізм завжди мене підбадьорював, – посміхнувся він, і повернувшись на бік, став поволі підводитись. Руки й ноги були немов дерев’яні, проте все ще слухались хазяїна. – Цей хтось добряче нам допоміг, – оглянувши місцевість, в яку потрапив, мовив Матвій. Серед піщаного поля з поодинокою зеленню розташувалось скупчення каміння різних розмірів. – Залишилось знайти вхід в її бункер.

- Можливо це місце зреагує на твою силу, тоді ж вона якось вийшла на зв'язок, – запропонувала Оля.

- Можна спробувати, – і оточивши невеликий камінь слабкою аурою, Матвій жбурнув його вперед.

- А просто постукати не можна було?! – почувся обурений голос Віолети. – Оточи своє тіло аурою і направляйся до вершини, я відкрию прохід.

Не зволікаючи Матвій дослухався до поради дівчини й вже за мить опинився у знайомій кімнаті.

- Ти б хоч про людське око підвелась і зробила стурбований вигляд, – Матвій дошкутильгав до м’якого крісла і, опустившись в його обійми, радісно видихнув.

- Сам винен, – байдуже мовила Віолета. – Я говорила, що ти їм поки не суперник. Я б запропонувала чаю, та тобі він не сильно допоможе, – окинула вона його допитливим поглядом, а побачивши відсутність персня, затарабанила пальцями по кріслі. – Її втрата ставить під сумнів подальший план.

- А він є, цей план? – приречено посміхнувся Матвій.   

- Нам потрібен «Лемеґетон», без нього ти не зможеш контролювати більше одного егрегора.

- І ти знаєш де його шукати? – з сарказмом запитав Матвій.

- Почнемо з місця де його було застосовано останній раз.

- Як ти вижила?

- Зараз це авжеж дуже важливе питання! – схрестивши руки на грудях, сердито відрізала Віолета. Та потім все ж відповіла. – Якщо ти забув, то я володіла планетарною магією. Перервати свою загробну дорогу не склало проблем. Ну а далі були невеликі маніпуляції з рунними формулами й  вуаля, з’явилось це місце.

- Відьма, яка стала егрегором і допомагає вартовому… Кому не скажи – засміють.

- З тебе такий же вартовий, як з мене відьма! – огризнулась Віолета.

- Безликі проявлялись раніше?

- А сам як думаєш? Вони очікували тебе. Ти загроза, яку вони постараються усунути якомога швидше.

- Можна долучитись до вашої дискусії? – звернулась Оля до Матвія на телепатичному рівні.

- Та без проблем, тільки егрегорівських бійок не влаштуйте.

Матвій зосередився. За мить біля нього з’явилась напівпрозора сутність, яка поступово набирала обрисів Олі.

- Ти вирішив остаточно розрядити свої батарейки? – з докором запитала Віолета.

- Ти такий же егрегор, як і я, тому свої переживання залиш при собі! – на підвищених тонах мовила Оля.

- Як страшно, – зіщулилась Віолета. – Безликі вже спішать виселяти зайців з їхніх нір.  

- Стерво!

- І я рада тебе бачити, – вдала добродушну посмішку Віолета, хоча це швидше нагадувало оскал.

- Ікла заховай, а то простудишся й помреш ненароком, доведеться хоронити другий раз, а ми ще по-першому разу поминки не справили.

- Про перший раз ти вірно підмітила, якби не купка наївних дітей, що захотіли погратись в богів, нічого цього б не було, – спокійно контратакувала фактами Віолета. – Вартові ніколи не були високоморальними людьми.

- Раз ви такі «високоморальні», то чого розв’язали війну?! – обурено вигукнула Оля.

- Щоб захопити більше територій! – тепер вже злегка роздратовано вигукнула Віолета. – Не у всіх війнах є сенс і здорова логіка. Як Матвій прагнув кращого майбутнього для своєї країни, так і ми боролися за своє. В колишній Росії не всім шикарно жилося, тому доводилось крутитись.

- Я зараз заплачу! – і Оля вдала, що витирає сльозу. – Зараз ти суперечиш власним словам, хоча, це типова московитська логіка – звинувачувати у всіх проблемах сусідів, тільки не себе. «Хто нагадив? Невістка. Так її ж не було вдома. А он її халат висить». От так і у вас.

- Мені аж самому легше стало, – перервав їх суперечку Матвій. – Якщо ви закінчили, а ви закінчили, то пропоную повернутись до більш нагальних проблем. Зараз у нас їх три: мотиви Кола і Ковену, те, що вони до цього причетні у мене немає сумнівів, інакше еліта б вже давно показалась, а не бродила невідомо де; безликі та «Лемеґетон». Остання проблема тісно пов’язана з двома іншими, тому вирішивши її, ми наблизимось до розв’язки двох інших. Тому наступна зупинка – Карпати.

- Все це чудово, проте без елементарних документів і грошей ви далеко не доберетесь, – поспішила зауважити Оля. – Друзів, які б допомогли, у вас небагато, вірніше – їх зовсім немає.

- Думаю у цьому нам допоможе нам наш недошпигун, – і хитро посміхнувшись Віолета вказала на невелике дзеркало в кімнаті, що в ту ж секунду показало Дениса, який в щось уважно вслухався. – Цей гадьониш – ще той щур, я не одразу помітила ілюзію, що проникла разом з тобою, – звернулась вона до Матвія. – Можеш проходити, я створила для тебе прохід! – виголосила вона, звертаючись до Дениса, а потім під ніс пробурмотіла. – Будь моя воля, я б тебе в якесь тепліше місце закинула.

Денис не заставив себе довго чекати і вже за хвилину в кімнаті стояв худенький брюнет з понуро опущеною головою.  

- Такий захисник – мрія усіх дівчат! Втік з поля бою, ще й «спідницю» вартового розшукує, щоб заховатись. В характерники тепер набирають кого попало? – змірявши з ніг до голови його сухорляву статуру, продовжувала кепкувати Віолета.

- Теж мені герої! – огризнувся Денис. А потім вже спокійніше додав. – Я все чув і можу допомогти. У мене все одно немає шансів проти тих тварюк. Моїх заощаджень має вистачити на фінансування невеликої військової операції. Правда, з документами проблемніше. Підробки швидко виявляють, тому для Матвія потрібен оригінал, бажано якогось мертвого військового.

- Оля і Матвій миттєво переглянулись.

- Ти думаєш про те ж, що і я? – звернувся Матвій до Олі.

- Бюрократія займає час, а тому у нас є примарний шанс на успіх.

- А конкретніше? Не всі тут підключені до вашого телепатичного каналу, – сердито мовила Віолета.

- Скажемо так… Корабель, команда якого погодилась нас підвезти сюди, не пережила зустрічі з гремами. Корабель перевозив поранених, тому з документами проблем не буде. У мене невелике прохання, – звернувся Матвій до Дениса. – Якщо зможеш, дістань документи хлопця, на ім’я Макс. Звання не знаю, проте він один був в каюті з легкопораненими.

- Зроблю усе можливе. Як би цинічно це не звучало, та ситуація в Тимошівці послужить нам чудовим прикриттям. В Енергодар зараз направляються сотні людей з навколишніх поселень, а тому ми зможемо розчинитись серед них. В разі чого прикрию своїми документами, я все ще чинний офіцер. На готівку при мені зможете зняти житло, в якому пересидите до мого повернення. Я постараюся максимально швидко залагодити все з роботою і документами.

- Мені б також не завадили документи, – втрутилась в його планування Віолета. – Я – егрегор без хазяїна, тому мене бачать усі.

- Можеш взяти мої, – запропонувала Оля. – Це ж можливо? – звернулась вона до Дениса.

- Влетить в копійку… Проте реально, – задумавшись відповів Денис.

- Тоді вирішено! – підсумував Матвій. – Ледь не забув… З твоїм сховищем нічого не буде? Вірніше ні в кого не виникне запитань, а то ми отримали його координати…

- За це не турбуйся, – перебила його Віолета. – Це був мій невеликий фокус…

Scrollable Buttons