expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>>

5 січня 2024 р.

Загублені душі. Домінік і Аліса. Глава 28

- Прокидайся, – почувся знайомий голос у нього біля вуха. Цей аромат парфумів неможливо було сплутати. «Невже вийшло?» – промайнула у нього думка.

- Я в раю, чи пекло прислало свого найкращого демона? – кволо мовив Домінік, намагаючись пожартувати.

- Ну дякую! – насупила губи Аліса. – Я тут рятую його жопу, а він демоном обзиває, – обурилась вона.

- Значить все вийшло? – на потрісканих губах Домініка з’явилась бліда посмішка.

- А ти сумнівався? – гордо мовила вона. – Годі прикидатись немічним!

З кожною секундою Домінік відчував, як по його тілі все сильніше пульсувала сила, вона нагадувала загнаного лева, який нарешті знайшов вихід і тепер готовий покарати усіх, хто насмілився оспорити його право на трон. В пориві емоцій він не підвівся, а стрибнув на ноги, як це робили в бойовиках. Розминаючись після тривалого відпочинку, він спочатку й не помітив змін Аліси, а коли побачив, на його обличчі з’явилась широка усмішка.

- Схоже з демонами я не сильно помилився, – вказав він на два чорних крила в неї за спиною.

- Те ж мені ангел! – фиркнула та, але було помітно, як тінь радості не покидала її обличчя. – Де твоя охорона? – кинула вона на нього косий погляд. Домінік вперше згадав про Марійку, і роззирнувся в її пошуках.

- Втекла, напевно, – стиснув він плечима. – Я б сам так зробив, навіщо няньчитись з ходячим трупом.

- Хоч би подякував.

- Жіноча солідарність? А я думав, що такі як ти не відчувають емоцій! – кепкував він з неї.

- Жаль, що вона тебе не придушила, – в схожій манері відповіла Аліса.

- І що я вам зробив? – потягуючись, запитав Домінік.

- У нас гості, – вже суворіше повідомила Аліса.

- Дістали! Їм, що тут, медом намазано?

- Маєш нагоду запитати.

- Долучишся до свята?

- Якщо накажеш, – сухо відповіла Аліса.

- А мені це починає дедалі більше подобатись, – окинув він швидким поглядом її форми. – Не будемо заставляти гостей чекати, – і він направився до дверей, а Аліса зникла.

Будинок оточило близько двохсот Омег різного рангу. Озброєні саморобними видами зброї, вони аж палали рішучістю когось четвертувати. Наперед вийшов огрядний чоловік років сорока. В руках у нього був мішок з якого капала кров. За рангом не вищий реніта.

- Чим можу допомогти? – звернувся Домінік до натовпу. – Прийшли розділити долю попередників, – насміхався він з них.

- Ми знаємо, що ти не можеш використовувати силу, – звернувся до нього чоловік, що тримав мішок.

- Можливо, можливо, – відповів Домінік.

- Вона нам багато розповіла, – на обличчі чоловіка з’явився оскал. – Ось твої ліки, – і чоловік вийняв з мішки голову Марійки. – Вона так благала нас тобі допомогти. Я ледь сльозу не пустив, – насміхався чоловік.

- Ви трохи запізнились з ліками, а от на власні похорони встигли, – мовив зловтішно Домінік, і клацнув пальцями. – Тебе, жирний, я залишу на кінець. Ти мені багато розповіси, – після цих слів біля Домініка з’явилась Аліса, а в її руках сформувалась довга чорна коса з одним лезом.

- Пампушка значить залишити, – про себе повторила вона й вмить розчинилась в натовпі. Це нагадувало танок смерті, що мов тінь ширяла поміж обраних жертв, диригуючи своєю косою наліво й направо. Коли в довгому списку залишилась одне ім’я, вона зупинилась.

- Не заставляй мого хазяїна чекати, – схопивши чоловіка за комір сорочки, вона пожбурила того під ноги Домініку.

- І що з тобою робити? – присівши, запитав Домінік в до смерті наляканого чоловіка. Той весь трусився від страху, й очами намагався знайти спосіб врятуватись. – Де взяли екзос? Чи хочете сказати, що ви її палками вбили?

- Шатл. Нам на шатлі привезли, – тремтячим голосом заговорив він.

- З чого така честь? – запитально поглянув на того Домінік.

- Це вона… вона наказала!

- Конкретніше, а то терпець вривається, – відрізав Домінік.

- Міа, – немов вирок зірвалося слово з уст чоловіка.

- Ви співпрацюєте з нею? – здивувався хлопець.

- Ні, це швидше бартер, вона скидає нам припаси, а ми виконуємо чорну роботу. Її люди не дуже хочуть спускатись на планету. Їхні лабораторії на орбіті.

- А це вже цікаво, – задумався Домінік. – І вона там?

- Ні, вона лише навідується час від часу, Будь ласка, пожалійте, я розповів усе, що знав, – благальним тоном мовив той.

- Пожаліти? – вдав роздуми Домінік. – Хоча, знаєш, я задовольню твоє прохання, – Домінік не встиг договорити, як чоловік кинувся цілувати його взуття. – Дослухай до кінця, – і хлопець ударом ноги відправив його в політ. – Я дозволю тобі жити в обмін на послугу.

- Все, що завгодно! – сплюнувши кров, вигукнув чоловік.

- Станеш мої звірятком і подякуєш особам на орбіті, – Домінік не гаючи часу взяв його свідомість під контроль й віддав один єдиний наказ – знищити орбітальну станцію.

- А це – подарунок від мене, – і підійшовши, Аліса торкнулась плеча чоловіка, а потім перемістила того. – Я помістила в його тіло антиматерію, коли вона закінчить поглинати ефір носія, то займеться навколишнім, – відповіла Аліса на запитальний погляд Домініка. – Що тепер?

- Пора втілити початковий план, однак, спершу віддячимо Міа. Підібратись до неї в Кубі майже неможливо, тому нападемо, коли її корабель виходитиме з кротової нори на тій стороні. 

- А охорона? Ти ж розумієш, що вона не рядовий атлант. Серед її ескорту й Омеги є.

- Диверсія. Заставимо їх понервувати.

- Яким чином?

- Ядерна зима. Зануримо цей Куб в ядерні вибухи. З такою кількістю Омег навіть їм не вдасться справитись, а ми, під шумок, провернемо свій план.

- Все засновується на чистому везінні, але мені подобається, тепер у нас є можливість вільно входити й виходити з Кубів, так що, в разі провалу, нічого не втратимо.

- У них є багато зразків того вірусу?

- Ні. Твоя смерть мала запустити серійне виробництво, а до того вони не наважувалися створювати багато, боячись масового перетворення в Омег.

- Зайвий привід перетворити їхні кошмари в дійсність, – посміхнувся Домінік.

Scrollable Buttons