expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>>

5 січня 2024 р.

Загублені душі. Олівер і Міа. Глава 41

Рядова операція наробила небаченого шуму в академії. Виявилося, що Валеріан потрапив в полон, як і частина вантажу, що вони мали доставити повстанцям. Ведучі новин смакували найменші деталі тих подій, стараючись віднайти чергову сенсацію. Замість того, щоб відвернути увагу, Олівер і Міа привернули її ще більше. Директору довелось посилити охорону будинку. Допити переривались тільки на сон. В такому ритмі пройшли перші три дні. Далі стало трохи легше. Вони повернулись до дистанційного навчання. Перша лекція була про артефакти.

- Щоб покращити сайфери – потрібні артефакти. Артефакти – це велика концентрація есенції всередині Кубів. Виникають хаотично. Лише сайфери оракули можуть віднайти місце, де вони з’явились. Поділяються на артефакти: першого, другого і третього порядку. Третій порядок містить найбільше есенції, але водночас, його найважче віднайти. Артефакти першого порядку мають форму чорної сфери, другий порядок – чорного куба, третій – чорної сфер з вертикальним кільцем, що обертається навколо сфери. Зони з артефактами захищає спеціальне поле, пройти яке можна володіючи інклюзом – спеціальною монетою, яку потрібно вручити скарбнику. Як і квінтесенцію, інклюзи створюють в генераторах ефіру – ефіріонах, шляхом зміни форми зібраного ефіру. Хоч процес і контрольований, проте невелике відхилення може мати руйнівні наслідки, тому створення інклюзів перебуває під суворим контролем. На рейди ходять тільки старшокурсники, або добре підготовлені групи сайферів.

Скарбники – стражі сайфери, що прибули з Місяця і не вступили в контакт з людьми. За непідтвердженими даними – безпосередньо з’єднані з системами Кубів. Саме тому можуть з’являтись в місцях виникнення артефактів. Інклюзи свого роду делікатес для них, можливість отримати додаткову енергію, в обхід Кубів.

Попри навчання, курсанти можуть самостійно брати завдання з дошки оголошень академії і, таким чином, покращувати своє матеріальне становище, купляти вже знайдені артефакти, для прокачки сайфера, або ж інклюзи, для доступу в зони з артефактами.

Прослухавши дану лекцію в Міа виникла одна ідея, яку вона тут же стала перевіряти. Можливості були обмежені, але їх вистачило, щоб отримати певні відповіді.

- Поглянь, – звернулась вона до Олівера, ще раз перечитавши знайдену інформацію.

- Щось вартісне, а то відчуваю впаду прямо тут. Ці допити дістали вже! – мовив він роздратовано.

- Здається я виявила причину такого переполоху.

Олівер зацікавлено взяв з рук Міа планшет.

- Реліквії? Нічогенька зброя, – мовив Олівер захоплено.

- Ага. Дечим нагадують екзоси.

- От тільки спосіб отримання складніший. Я взагалі дивуюсь звідки взялись подібні знання.

- Наше минуле повне таємниць, – стиснула плечима Міа.

- Якщо додати до усього цього ще й полон комісара, то нам повна… Може попросити політичного притулку у твоїх родичів? – пожартував Олівер.

- Дуже смішно! – насупила губи Міа. – Я хотіла дати тобі відпочити, але натомість прослухаємо ще одну лекцію.

- Диктатор, – засміявся Олівер.

- Заперечення не приймаються. Якраз познайомишся з моїми родичами, – останні слова прозвучали з особливим сарказмом.

 

**************************

 

- Після 1957 року історія здійснила фундаментальний прорив у вивчені нашого з вами минулого. Воно виявилось яскравим на події й історичні постаті. Міфи, легенди… все ожило того дня. Атланти з Юпітера, сітрі з Венери, сейрі з Нептуна, ведійці з Сатурна… усі захотіли стати нашими вчителями. А за свої уроки вони дорого брали. Знайомство з сусідами пропоную розпочати зі найбільш технологічно розвинених.

Атланти. В основу технологій покладені зорельоти, а також тераформування планет, і військові технології. Головна планета атлантів – Юпітер. Також, вони колонізували Марс, а супутники Юпітера перебувають під безпосереднім контролем королівської сімї й глав кланів. На чолі атлантів стоїть імператор – Кронос. У своїх Кубах ви могли чути про нього з так званих грецьких міфів. Своє звання Кронос отримав не просто так. Окрім технологій, сила атлантів полягає у зміні форми. Що це означає? Кожен атлант, за бажання, може стати справжнім гігантом, який без проблем проламує броню сайферів. Без вищого рангу або групи підтримки, не рекомендую вступати з ними в битву. В іншому вони нічим не відрізняються від людей. Саме атлантам вдалося першими проникнути в Куби, й почати свій похід на останнє пристановище людства.

Імператор контролює сенат, що обирається з-поміж вищих кругів атлантів. Сенату підпорядковується консул – керівник захопленими планетами. Тому, у свою чергу, магістрати – керівники захопленими територіями планет. І нарешті бургомістри – глави міст. Це основний ланцюжок піраміди влади, її підніжжя, так сказати. На вершині ж стоять ті, хто формує цю саму піраміду. Серед них ми виділили й класифікували наступні групи, а точніше клани. Назви виходять з тих же міфі й легенд.

Першим, серед трьох головних кланів, є клан олімпійців. Глава – імператор Кронос. Дружини – Рея. Діти: Гестія, Деметра, Гера, Аїд, Посейдон, Зевс. Останній є кронпринцом, і за сумісництвом, керівником головного аванпосту атлантів на Землі – Атлантиди.

Наступним по впливу є єгипетський клан. Глава – Ра. Спадкоємці: Осіріс і його дружина Ісіда, Сет і його дружина Нефтида. Саме сини Осіріса й Ісіди керують завоюванням Африканського континенту. Також, до єгипетського клану входять й інші сім’ї, тільки вони становлять касту вельмож з меншими привілеями.

На третьому місці розташувались Майя. Глава – Іцамна. Дружина – Іш-Чел. Нащадки: Хуракан і Чака. Це найменш чисельний клан, який прагне укріпитись шляхом завоювань на Землі. Володіють декількома супутниками Юпітера. Молодший син Іцамни – Чака, очолює аванпост на території Південної Америки.

А тепер про військову структуру, в якій, як і у сайферів, не останню роль відіграє сила. Найвище військове звання в легіонах атлантів – фельдмаршал, слідом йдуть: полковник, майор, капітан, сержант і рядовий. При зустрічі з атлантами військовими обов’язково роздивіться їхнє звання, це може врятувати вам життя.

Наступні по військовій і технологічній могутності – ведійці. В основу технологій покладені: штучний розум, і перенесення свідомості в аватари – штучно створені тіла. Головна планета ведійців – Сатурн, зі столицею Сансара. Ведійці також мають три головних клани.

Перший, як й інші клани ведійців, названий на честь глави – Брахми. Його дружина – Сарасваті. Сини: Варуна – старший син, Індра – середній, Агні – молодший. Фізіологічно вони подібні до людей, але водночас, у представників цього клану присутні певні особливості, такі як: зріст під три метри, особлива пігментація, що зумовила червоний колір шкіри й чотири руки.

Другий клан – Вішну. Дружина – Лакшмі. Син – Кама. Представники цього клану вирізняються фіолетовим кольором шкіри, у всьому іншому подібні Брахмам.

Третій клан – Шива. Дружина – Деві. Син – Генеша. У представників цього клану синій колір шкіри.

У повсякденному житті ведійці слідують чіткій ієрархії, яка називається варна. Магараджа або Раджа – глава клану й варни, найвищий титул. Брахмани – жреці, за ними закріплене адміністративне управління і суди. Кшатрії – військова каста. Вайшії – землероби, торговці, ремісники… Шудри – слуги. Останніми, зазвичай, виступають представники завойованих народів.

Армія ведійців називається гвардія. Найвищим військовим званням є рааль – генерал. Слідом йдуть: колонел – полковник, сенар – капітан, субедар – лейтенант, хавільдар – сержант, і сипай – рядовий. Це не Атланти, однак і в них є свої особливості, що полягають в розвиненій фізичній силі, швидкості рефлексів й регенерації.

На десерт залишились сітрі з сейрі. Головна планета сітрі – Венера. Їхня колонія також розташована і на Меркурію. Вони полюбляють спекотні місця. Чому спекотні? Бо раніше ці планети знаходились найближче до Сонця й температура там була аж ніяк не курортна. Хоча тут й дивуватись нічому, згадавши з чим ототожнюють сітрі. Демони полюбляють теплі місця. Фізіологія половини сітрі кардинально відрізняється від людської. Роги, копита, чорні крила за спиною, шерсть на тілі… це далеко не весь перелік відмінностей. Однак, як я вже зазначав раніше, це характерно тільки для частини сітрі. Інша ж більше нагадує людей, хоча й з чорними крилами за спиною.

Главою всіх сітрі є імператор Захарія, який мав передати владу сину Даміру. Чому мав? Після дестабілізації поля навколо Землі, й вибуху Сонця, Дамір зник. Його не перший рік розшукує Ковен, та все безрезультатно. Що ж таке Ковен? Це головний військовий орган, також рада, яка керує Сквадом і Орденом Асасинів. Про останніх поговоримо згодом, а зараз розглянемо Ковен. Командир – Астарот. Члени  Ковену іменують себе альфами, тобто першими. Наполегливо не рекомендую вступати з ними в будь-який контакт при нижчих рангах сайфера.

Сквад – елітний підрозділ Ковену. Глава – Левіафан. Одразу зазначу, що Левіафан – це титул, а аж ніяк не ім’я. Його дають особі, що приймає командування над Сквадом. Бійці ж, у свою чергу, носять титули герцогів.

І нарешті регулярний підрозділ – Орден Асасинів. Глава ордену – Великий Магістр. Звання: рядовий, жрець, асасин і жнець. Кожного з них ми детальніше розглянемо на наступному занятті.

Сейрі, або в простонародді – ангели. Хоча до ангелів їм ще рости й рости. Головна планета –  Нептун. Головнокомандувач – Михаїл.

Конклав – головний військовий орган, також рада, яка керує Гама й орденом Паладинів. Глава Конклаву – серафим. Як і в сітрі, у сейрі серафим – це титул, який дають особі, що заступила на пост командувача Конклавом.

Гама – елітний підрозділ Конклаву. Глава – херувим. Бійці носять титули Архангелів.

Орден Паладинів – регулярний військовий підрозділ. Глава ордену – паладіус. Звання: рядовий, ганфольєр, кардинал і паладин.

Час до кінця лекції ще є, тому розглянемо ще тему вторгнення в Куби. Першими, кому вдалося проникнути в Куб, в обхід академії, були атланти. В цьому питанні вони проявили справжню віртуозність. Захопивши один з Кубів, атланти побудували в космосі станцію, яка згенерувала штучну кротову нору, подібну тій, що створювали їхні зорельоти для дальніх подорожей. Провівши феноменальні розрахунки, вони задали точку виходу всередині Куба. За ними цей спосіб повторили ведійці й сітрі з сейрі. Ми не одразу змогли виробити протидію, тому частина Кубів була захоплена цими расами. Вихід був знайдений за рахунок зміни частоти ефіріонів. Замість ефіру, певна їх кількість почала формувати навколо Кубів поля з антиматерії. Не останню роль у цьому зіграли дослідження Ніколи Тесли. З цього моменту почалася боротьба не тільки у зовнішньому світі, тобто на поверхні Землі, але й всередині Кубів, оскільки вищезгадані раси отримали змогу переміщатись в інші Куби, за рахунок захоплених раніше Кубів. Простіше кажучи: зовнішня загроза для інших Кубів зникла, натомість з’явилась внутрішня, через створення ворогами особливих ретрансляторів, а також вирахування певної послідовності переміщень між Кубами тих, хто помер не від екзосів. За допомогою останнього вони зуміли створити подобу замкнутого кола з переміщень.

Чому не помістити людей в один Куб – запитаєте ви? Справа в асиміляції сайферів, а також пробудженні коду альтер. Перше й друге засновується на контролі ефіру, якщо зосередити в одному місці велику кількість осіб з неконтрольованою силою, то це може не вельми добре закінчитись для усіх. Для цього існує розселення по Кубах, вони свого роду громовідвід, для вищезгаданих осіб. Зараз, коли кількість сайферів і людей зі стабільним кодом досягла прийнятного числа, ми можемо задуматись над повномасштабними операціями на різних територіях, а також – над створенням окремих плацдармів.

Scrollable Buttons