expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>>

2 січня 2024 р.

Хранителі. Глава 16

Крок за кроком, він прямував до центру площі, немов монарх на коронації. Люди тепер могли чітко роздивитись його плащ, їхньому захопленню не було меж. В натовпі почали лунати поодинокі голоси, які з часом переросли у цілий хор, що скандував одне єдине: «Ален, Ален!» 

Він дійшов до центру й почав підніматись на невелику площадку, яка була споруджена саме для таких випадків. Натовп помалу затихав, усі хотіли почути, що він скаже. Зібравшись з духом, Ален почав промову. 

-  Хто ще не знає, мене звати Ален! До недавніх пір я й уявити не міг  існування цього світу. Але волею долі, мені все ж довелось потрапити сюди. Перед брамою я поводився безтурботно, не підозрюючи, що чекає на мене тут. Хранителі, які мали супроводжувати мене до ордену, розповіли багато фантастичних речей і найголовніша з них полягала у тому, що це не кінець, а тільки один з етапів нашого життя. Це перевернуло мій світ, змусило заново переосмислити своє життя. Та на цьому подорож тільки розпочиналась. Далі був напад демонів і потрапляння на Прокляті Землі. Тут я зустрів члена Вищої Ради й колишнього хранителя. Вони допомогли відкрити силу, яка до недавнього часу дрімала в мені. Освоюючи її я зрозумів, що все життя до цього моменту було лише невеликою стежкою, яку потрібно пройти, щоб вийти на велику дорогу. Усі вчинки, думки, усе, що послужило орієнтиром в моєму житті, вело мене до цього. Я не хотів такої сили, не хотів ставати командиром, з самого початку мені хотілось втекти від усього цього. Кожен з вас, напевно віддав би усе, що бути на моєму місці… 

Та поступово, я змирився і прийняв свою долю, змирився з тим тягарем, що випав на мої плечі. І ось я тут, стою перед вами й бачу погляди, що дивляться на мене з надією. Та я не той герой, що вам потрібен. Я така ж проста людина, як і ви, Зі своїми недоліками й проблемами. Тільки вам під силу змінити свою долю! Покладаючись на когось, ви ніколи не будете вільні, не зможете по-справжньому творити свою долю. Нам від народження дана свобода вибору, якою ми чомусь не користуємось. Ми звикли за кимось слідувати. Жити чужими принципами, ідеями, чужим життям, нарікаючи в кінці, що у всіх наших бідах винен хтось інший, але аж ніяк не ми самі. Знаю, що половина вас з Проклятих Земель. Справедливо, ви сюди потрапили чи ні  – не мені судити. Але одне я знаю точно: у вас з’явився шанс щось змінити у своєму житті, довести, що незважаючи ні на що, ви не зламались і здатні виправити минулі помилки, почати з чистого листа, перегорнути сторінку Хронік під назвою Проклята Земля. Я не прошу слідувати за мною, чи виконувати мої накази, просто дозвольте мені допомогти й використати весь свій потенціал для вас. 

Промова Алена справила належне враження. Люди, спочатку перешіптувались, але потім схвально закричали: «Веди нас Алене!». 

-  А ти молодець, добре впорався, – усміхнулась Рін, яка весь час стояла поруч. 

-  Дуже дотепно, я ледь не знепритомнів від хвилювання. 

-  Звикай, це один з твоїх обов’язків. Коли очолиш легіон, то постійно доведеться виголошувати промови перед битвами, щоб надихати солдат.

-  Оратор з мене такий собі... 

-  Не применшуй своїх здібностей, – підбадьорила його Рін.

Далі виступив Марко, коротко пояснив хід справ і окреслив план подальших дій. Люди нехотя, але все ж змирились з фактом, що доведеться покинути місто і йти в гори. Попри особливість повстання, серед усіх жителів міста існувало свого роду негласне правило – жодних таємниць. Про усі події, чи плани одразу повідомлялось жителям, або їхнім обраним представникам. Така собі демократія в дії. Винятком були хіба що важливі військові операції, ризик зриву яких міг вести за собою значні втрати, про них зазвичай повідомляли вже після завершення. 

Ален і Рін стояли позаду тих, хто виступав, уважно їх слухаючи. Хоча, слухав Ален, Рін не переносила всі ці одноманітні промови.

Десь через три години офіційна частина закінчилась і люди стали розходитись, переповненні емоціями. 

-  Ти чудово виступив. Усі були в захваті. – звернувся до нього Марко по закінченню.

-  Сподіваюсь, – усміхнувся Ален.

-  Однак це ще не кінець, запрошую в залу нарад. 

-  Це ще що таке? – здивувався Ален.

-  Зараз і дізнаєшся, – з гордістю мовив Марко. 

В супроводі декількох солдат, вони попрямували до цитаделі. Минули ворота й потрапили на невеликий двір. Пройшли повз фонтан, з якого давно перестала текти вода, проте русалка продовжувала тримати глек в очікуванні чуда. Солдати, що охороняли вхід, шанобливо відчинили перед ними чималі дерев’яні двері, й вони потрапили всередину. За великим прямокутним столом вже сиділи люди. Побачивши Алена вони поспішили підвестись зі своїх місць. Марко привітався з усіма й запросив сідати. Потім жестом руки вказав Алену на місце на чолі столу, а сам сів праворуч від нього. Ален запитально подивився на нього, мовляв, ти точно впевнений?

-  Тепер ти головний, а я буду твоєю правою рукою, якщо дозволиш, – відповідаючи на його запитальний погляд, мовив Марко. 

Такий поворот був неочікуваний для нього, він обережно опустився на своє місце, все ще не вірячи, що йому довірили таку важливу роль. 

-  Засідання ради оголошую відкритим, – мовив невисокий чоловік в кутку. Він служив писарем, конспектуючи усе сказане присутніми, щоб потім донести, в разі необхідності, до народу.  

-  Перш за все, від свого імені й імені ради, хочу привітати Алена в Бастіані. Раніше нам не випадало можливості зустрітись, Марко ретельно вас приховував від нас! – заговорив один з присутніх. Усі посміхнулись. 

-  Пане Харріс, ви б не дали йому спокою своєю надмірною увагою, – Присутні знову засміялись. – Алене, знайомся – це Харріс Адамсон. Старий вояка, пережив чимало битв з демонами, а зараз командує обороною Бастіани. – відрекомендував чоловіка Марко.

-  До ваших послуг, – кивнув Харріс.

-  Радий знайомству, – мовив Ален.

Марко продовжив представляти присутніх.

-  Чарльз Барнет, Еммануель Гардінг, Алеймо Батіста, Белтран Ороско, Венкеслас Гальєго – усі вони представляють місцеві громади й разом з тим є командирами місцевих підрозділів оборони, які підпорядковуються безпосередньо містеру Харрісу. 

Ті схвально кивали, коли Марко називав їхні імена. 

-  Ви, напевно, не очікували на таку структуру? – мовив Чарльз Барнет. 

-  Зізнаюсь чесно, для мене все у цьому світі дивне! Важко одразу призвичаїтись до такого! – відповів Ален.

-  У всіх так було, згодом звикнете! – підтримав Алена Барнет. – Марко розповів про ваш план, але все ж, ми б хотіли почути це з ваших уст: ви впевнені, що все вдасться? 

-  В будь-якій справі є свій ризик… – уникнув прямої відповіді Ален.

-  Але тут на кону людські життя, – стримано натякнув Барнет, що це давно перестало бути «грою».

-  Тоді залишіться: подивимось, скільки часу ви простоїте, – спокійно мовив Ален.

-  Відбити перші атаки, а потім про нас почують в усіх куточках Проклятих Земель! – виголосив вже Харріс.

-  А далі що? – запитально поглянув на того Ален. – Створите свою державу, підкорите Прокляту Землю? Скинете імператора… Ви справді думаєте, що вистоїте проти семи легіонів, які ледь не знищили Едем, військова могутність якого в рази перевищує вашу? – Присутні зніяковіло засовались на стільцях, було помітно, що він зачепив їх за живе. – Ви навіть зараз чисельно програєте п’ятому легіону. На його стороні аж ніяк не пухнасті звірі битимуться. Їхня основна функція – вбивати, а якщо жреці ще й обмеження знімуть, то тут почнеться справжнє пекло. Половину людей просто скує страх. 

-  Ми звикли до їхнього вигляду! – проте такий аргумент прозвучав не дуже переконливо й Ален продовжив наступ.

-  Але не до сили. Підійдемо до цього питання з іншої сторони. Скільки часу ви вистоїте проти мене, якщо я використовуватиму свою силу? – Присутні ще більше закрутились на своїх місцях, таких запитань вони явно не очікували. – Я один можу стерти це місто за декілька секунд… І це не хвальба хлопчиська, а реальні факти. Мені десятої частини своєї сили вистачить для цього. А якщо виставити таких як я десять, двадцять, що тоді? 

-  Припустимо, ми погодимось на ваш план, але де гарантія, що сьомий прийде нам на допомогу? – вже без попереднього завзяття, запитав Харріс.

-  Я і є гарантія, я докладу всіх сил, щоб це відбулось. Прийнявши цей план у вас є більше шансів вижити, ніж просто сидіти склавши руки й розраховувати на чудо. І про фактор голоду не забувайте. Під час блокади ви не зможете поповнювати запаси. 

-  Але й в горах не дуже багато їжі, – уточнив Харріс. 

-  На свободі її легше знайти, ніж помирати в блокаді, – Алена проймала чимраз більша злість.

-  Ми почули вашу позицію і сьогодні ж обговоримо її зі своїми громадами, думаю, завтра дамо остаточну відповідь, – виголосив Харріс, очевидно зрозумівши, в яке русло заходила розмова.

Після цього Харріс та інші різко підвелись зі своїх місць, попрощались з Аленом та Марко й попрямували до дверей.

-  Вони що – ідіоти?! – роздратовано мовив Ален, коли ті вийшли.

-  Скоріше, консерватори, – делікатно уточнив Марко, хоча і йому не сильно сподобалась дана нарада, проте роки робили своє й він спокійніше сприйняв усе. – Вони довго приймають подібні рішення. Зважують всі за і проти. Хоча слово «ідіоти» тут дійсно підходить більше! Боюсь – їхнє затягування може дорого нам коштувати. 

-  Уявна влада вдарила в голову! – похитав головою Ален.

-  Думаєш? 

-  Уся ця демократія про людське око, як скажуть ці шестеро, так і буде. Хоча, їхній контроль, схоже, обмежений тільки людьми Проклятої Землі. На тих, хто з Едему – це не поширюється, вони не настільки дурні, щоб сліпо слідувати за цими ідіотами. І я так зрозумів, що представником Едему являєшся ти?

-  Можна й так сказати, – стримано відповів Марко.

-  Скільки тих, хто має пройти стіну? 

-  П’ятдесят тисяч, усі кого вдалося врятувати з лап демонів. 

-  А є ще? – здивувався Ален.

-  Набагато більше, але в дальніх землях, у які ми не наважились заходити, – пояснив Марко. 

-  А з Проклятої Землі скільки? 

-  Сто п’ятдесят тисяч. 

-  І того двісті, – підсумував Ален. – В тебе є довірені люди?

-  Знайдуться, а що? 

-  Нехай вирушають! Навіщо помирати через купку ідіотів, помішаних на владі? Нам не змінити цих людей… Це їхня природа, схоже, за подібні речі вони й потрапили сюди.  

-  Але як до цього поставляться інші? Можуть виникнути сутички! 

-  Мені начхати на їхню думку, я не в ігри королів хочу тут грати. Якщо захочуть – нехай виступають, побачимо чия візьме… 

-  Воля твоя, ти командир, я скажу своїм, щоб готувались до походу! 

Марко вийшов, а Ален залишився з Рін наодинці. 

-  Не зарізко ти з ними? 

-  А, що накажеш – підтирати їм соплі?! Чекати, поки місцеві корольки дадуть свій королівський дозвіл?! Чекають вони на повстання Проклятої Землі! Зовсім з глузду з’їхали! Напевно уявили себе мучениками! Як би банально це не звучало, але Проклята Земля потрібна цьому світу! Інакше такі ідіоти  зруйнують усе! Через таких і починаються війни! 

Рін підійшла до нього ззаду й обійняла за шию. 

-  Ти береш усе це надто близько до серця. 

-  Можливо, але й проповідувати якусь вищу справедливість не буду. Пояснювати кожен свій крок сопливою промовою для дівчаток. Якщо буде потрібно – я зрівняю це місто з землею, і жодне сумління мені не завадить... Той, хто дійсно розкаюється у своїх гріхах, не захоче кровопролиття, а прийме іншу дорогу, – трохи охолонувши, мовив Ален. – Ці ж «лідери», хочуть війни й питається за що? Свободу, покуту… Ні! За владу! Змінити одних демонів на інших! Навіщо допускати таких людей в Едем? Це, як пошесть, що знищує усе на своєму шляху: краще вирубати в зародку, щоб потім не шкодувати… 

-  Можливо, але не усі прагнуть такої дороги. 

-  Тоді нехай приєднуються до тих, хто вирушить згодом. Я готовий захищати кожного, хто це усвідомить, але, якщо вони оберуть шлях крові, то наші дороги розійдуться. 

-  Не будемо ж ми вбивати кожного незгодного, – пожартувала Рін.

-  Іноді дивлячись на все це, я думаю, що ми заслуговуємо на загибель… Ми несемо тільки руйнацію і смерть. Ми вбиваємо собі подібних, грабуємо, брешемо, створюємо фальшиві релігії, щоб виправдати свої дії… Ми – це і є зло, яке терзає цю землю. Навіть тут, коли потрібно думати про покуту, все, що нас хвилює – це влада і війна. Нарікаємо на несправедливість, але хіба не ми цьому виною?

-  Ти ще просто не бачив Едему, попри усі розповіді, ти здобудеш там спокій про який давно мріяв, – спокійно, але з притаманною їй теплотою в голосі мовила Рін. 

-  Сумніваюсь… Там де закінчується одна війна, починається інша. 

-  Тоді зупини їх, але не ріками крові… Знайди інший вихід. Нехай  важкий і тернистий, але той, що принесе мир і спокій. 

-  Не знаю, чи він взагалі існує… – зітхнув Ален.

-  Хто шукає, той знайде. 

-  Іноді, ми не бачимо того, що перед нами. 

-  То покажи їм. Тобі не просто так дали цю силу. Можливо, прийшов час змін, час нового покоління. 

-  Тільки питання, кому належить увійти в нову еру? – вже спокійніше додав він. 

-  От і дізнайся. І почни з цих людей. Дай їм шанс, постав себе на їхнє місце. А тепер, давай прогуляємось алеями, пропри усе тут чудові краєвиди! 

Ален не став сперечатись, а мовчки підкорився пропозиції Рін. Вони вийшли й попрямували знайомими вуличками на околицю міста. Темніло й вогні смолоскипів загорілись повсюди, освітивши безлюдні вулички. Тільки перегукування вартових порушувало тишу. На алеях, крім декількох пар, не було нікого. 

-  Я дивно виглядаю тут сам, та ще й з припіднятою рукою. 

-  Не переживай, я зробила невелику ілюзію, вони думають, що ти просто гуляєш сам і розмірковуєш над чимось. 

-  Добре, хоч ви є, а то непевно з глузду б з’їхав з усім цим… 

-  Така вже наша роль, – посміхнулась Рін. 

-  Шкода, що ми не познайомились раніше, можливо, моє життя набуло б іншого вигляду, – задумливо дивлячись в небо, зітхнув Ален. 

-  Ми від народження приглядаємо за вами, але особливо не втручаємось, залишаючи право вибору. 

-  Тобто, хочеш сказати, що мені від народження була приготовлена така доля?! – розгубився Ален. При першій зустрічі Серафіель говорив, що спостерігав за мною від брами й сподівався, що я прикличу його. 

-  Ти ж не думав, що він скаже, що знає про тебе більше, чим ти сам? У вас від народження є ангел-хранитель, вірніше ангели-хранителі. 

-  Але чому ми вас не бачимо? Бартоломео пояснював, але я так нічого й не зрозумів! Чому люди, попри такий захист, все ж грішать? 

-  На Землі ми направляємо, але не керуємо вами. Ми можемо підказати рішення до проблеми, але що робити з цим рішенням залежить від вас. Стати відомим письменником, чи грабіжником… Ми можемо допомогти з вашими природними талантами. Дати глину, але глечик маєте зробити ви самі… Ми підказуємо, що зло існує і це той чи інший вчинок, але прислухатись і не робити цей вчинок, чи навпаки – залежить від вас. Тільки у виняткових подіях ми можемо безпосередньо втручатись. 

-  А як було зі мною? – зацікавлено мовив Ален.

-  Весело, ти завжди викидав такі фокуси, що Серафіелю доводилось довго розгрібати їх наслідки, – посміхнулась Рін. 

-  І ви не зустрілись раніше? – мовив скептично Ален.

-  Я приховувала свою присутність, це було неважко. Хоча, якби він знав те, що зараз, то без проблем виявив мене. 

-  Стоп, виходить в ордені давно знали про мене? 

-  Ні. Це відомо тільки найвищим рангам ангелів. Свого роду система, щоб відстежувати обдарованих, але унеможливлювати витік інформації. 

-  То от чому Баракіель нічого про це не знав. І багато таких обдарованих? 

-  Один на декілька сотень, а то й тисяч років. Ви вісники змін. Ті, хто приходить в тяжкі часи, щоб вести людей далі. 

-  Як Ной, або Мойсей?

-  Можна й так сказати. 

-  Тепер все стає на свої місця! – виголосив Ален.

-  Ти про що? – здивувалась Рін.

-  Тепер зрозуміло, чому про вас ніхто не знає! Ви це сила, яка, як і обдаровані, приходить тільки в особливих випадках… 

-  Ти правий, але з маленьким уточненням. Ми – це сила обдарованих… Тільки ви здатні поєднувати світло і темряву, утримувати баланс… 

-  І яка моя роль у всьому цьому? 

-  Побачиш згодом… Не спіши, а просто спостерігай і вчися… 

Scrollable Buttons