expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>>

3 січня 2024 р.

Хранителі. Глава 75

Наступні шість днів Ален тільки й робив, що ходив на лекції й допізна засиджувався в бібліотеці. Лише іноді відривався, щоб вислухати доповіді офіцерів і віддати накази. Рани вже повністю зажили й тепер він міг без проблем займатись тренуваннями, однак спаринг з Жаном показав, що талант не компенсує теорії, тому Ален вирішив почекати з ними. Новина про зраду Бакарі ураганом пронеслась по землях Едему й викликала шквал емоцій. Серйозних сутичок не було, однак люди почали скоса дивитись на хранителів. Ці події не оминули й академію. Корнелія, Мелліса й Жан все розпитували про це, проте він старався уникати розмов на подібну тему, а якщо все ж доводилось, то виголошував заздалегідь складену розповідь з теорій і переконань, в ній не було нічого особливого, та цього було достатньо, щоб йому давали спокій. Орден подав все як інформацію, що вдалося дізнатись на семи колах, про Адрі головнокомандувач не промовив і слова, за що Ален був йому безмежно вдячний.

І ось настав день церемонії. Ален прокинувся раніше, ніж зазвичай. Його бентежило відчуття тривоги, проте не через демонів. Останні дні вся столиця перебувала на голках. Всі готувались до майбутньої події. В орден прибувало все більше гостей. Кайлі всі вуха проговорила, розповідаючи, як потрібно поводити себе і який порядок церемонії.

-  Хвилюєшся? – запитала Адрі, яка також прокинулась і підійшовши – обійняла його.

-  Дуже…

-  Це буде грандіозна церемонія, я вже дочекатись не можу, – захоплено мовила вона.

-  Це у всіх таке тремтіння, перед нею, чи тільки у мене?

-  Звикнеш, відчуття, коли стоїш перед мільйонами людей і тебе оголошують хранителем – словами не передати. Я досі пам’ятаю свою церемонію, – замріяно виголосила вона останнє.

-  Я хочу тебе про дещо попросити… – Ален на мить замовк, збираючись з силами. – Ти можеш супроводжувати мене під час церемонії?

По реакції Адрі було видно, що вона не то розгублена, не то здивована від такого прохання.

-  Ти впевнений? Те, що орден не повідомив про мене, не означає, що вони забули. Не думаю, що вони зрадіють мені, в такій ролі.

-  Це моє свято й запрошувати на нього можу кого побажаю, а тебе я хочу бачити в першу чергу, і байдуже на думку інших, – твердо мовив Ален.

-  Знаючи твій характер, ти не відступиш, – Адрі на мить замовкла. – Я згодна, проте за однієї умови.

-  Уважно слухаю, – бадьоро мовив Ален, радий, що вона погодилась.

-  Ти не будеш навідувати мене на Терра Інкогніта.

-  Якщо це був жарт, то він не зовсім вдалий, – сердито мовив Ален.

-  Я говорю цілком серйозно. Я розумію про що прошу, та повір, для мене це настільки ж важко, як і для тебе. Доведеться піти на це, щоб уникнути нових смертей.

-  Про що ти, які смерті? – вигукнув Ален.

-  Зустрічі можливі тільки на тій стороні, в охорони чіткі інструкції, щодо цього, а тепер подумай чим обернеться поява одного з командирів на тій стороні. Не хочу, щоб хтось загинув, навіть, якщо це злочинець. 

-  Якщо ти цього хочеш, то добре, – якби не було тієї розмови з Ноєм, Ален би нізащо б погодився, однак зараз краще було дотримуватись плану й нічого їй не розповідати. Нехай думає, що все відбувається так, аніж знаючи правду вдасться до непередбачуваних кроків.

 

****************

 

Був вже полудень, Ален в чорному костюмі, проте без плаща, як цього вимагала церемонія, очікував у своєму кабінеті. Супровід мав з’явитись з хвилини на хвилину. І ось двері відчинились і до зали першою зайшла Адрі в розкішній білій сукні, а за нею слідом Марко й старші офіцери, на чолі близько п’ятдесяти хранителів, серед яких були й паладини, в до блиску відполірованих обладунках.

-  Маєш неперевершений вигляд, – шепнув Ален Адрі на вухо Адрі. – Ця сукня тобі личить.

-  Дякую, хоча завдяки тобі мені більше би пасувала червона оскільки відчуваю, що зараз це мій природний колір обличчя. Не тремти так, а то я ніяковію ще більше, – Адрі взяла Алена під руку й вони попрямували до виходу.

 

****************

 

Їхня поява на площі, перед храмом Архистратига Михаїла, супроводжувалась шаленими оплесками й викриками людей. Хранителям ледве вдавалось утримувати коридор для Алена і його ескорту. На площі й вверх по сходах, до входу у храм, розстелили червону доріжку. Ален і Адрі повільно крокували вперед. В той момент єдиною думкою Алена було: тільки би не забути все, про що говорила Кайлі. Переступивши поріг храму, він ледь не впав у ступор від побаченого. Адрі вчасно привела його до тями. Всередині, крім представників ордену, Вищої Знаті, членів королівських сімей, командирів і капітанів, були десятки ангелів. Причому деякі з них, як і Серафіель, були з шістьма крилами. Усі вони уважно спостерігали за кожним його кроком. Права на помилку в Алена практично не було. В той момент йому хотілось провалиться крізь землю, щоб не бути в центрі такої уваги.

Ален і не помітив, як вони опинились спереду, Адрі легко стиснувши його руку, в знак підтримки, поспішила стати поряд з іншими. Священники почали церемонію. Кайлі розповідала про неї, однак безпосередня участь викликала ще ті емоції. Він відчував спокій і блаженство водночас.

Наприкінці церемонії, один зі священників, попросив його клякнути на коліна і повторювати за ним. Це були слова присяги командира. Ален добре знав їх оскільки останні дні тільки те й робив, що подумки повторював. Певною особливістю було ще й те, що ці слова він виголошував повернутий до присутніх обличчям. Це був ще один символ, символ того, що командир непросто виголошував наперед завчені слова, а звертався до тих, кого присягав захищати.

Після присяги священники по черзі виголосили короткі промови, в яких висловили побажання й настанови для Алена. На цьому церемонія в церкві підійшла до завершення. Хранителі, вишикувавшись у дві шеренги, схрестили мечі в повітрі. Ален повільно пройшов під ними й вийшов назовні. Площа зустріла його ще гучніше, ніж до цього. Люди з захопленням спостерігали за кожним кроком. За традицією друга частина заходів мала відбутись в ордені. Тільки переміщення, і їм подібне, були під суворою забороною. Командир мав пройти весь шлях від храму, до ордену, без жодної допомоги, а це була немала відстань, враховуючи розміри столиці.

Внизу на них вже чекали хранителі зі знаменами сьомого, вони мали йти попереду й очолювати ескорт. Ален поглядом став шукати Адрі.

-  Не заставляй усіх чекати, – жартуючи шепнула Адрі, й взяла його під руку.

-  Я вже думав, ти забула про свою обіцянку, – посміхнувся він.

-  Ти даси забути. Та й чи можу я не насолодитись такою увагою, це ж мрія усіх дівчат.

Крок за кроком, вони спустились вниз, під захопливі вигуки ескорт попрямував до ордену. Присутні, в храмі, рушили слідом за Аленом і Адрі, а замикала величезну колону ще одна група хранителів зі знаменами сьомого.  

 

****************

 

Зі скрипом величезна металева брама цитаделі відчинилась, впустивши їх всередину. Хоч дорога і зайняла чимало часу, проте усі перебували в піднесеному настрої. От-от мала відбутись найвидовищніша частина церемонії. Серце Алена билось в шаленому ритмі. Той ще ефект справляли двадцять тисяч солдатів, вишикуваних в шеренги. На чолі них стояли не залучені до охорони столиці старші й молодші офіцери сьомого. Марко, як капітан, знаходився на самому переді. Як тільки делегація зайшла, хранителі поспішили віддати честь.

Хранителі попереду ескорту, сформувавши дві шеренги, схрестили мечі в повітрі й Ален з Адрі попрямували під ними, назустріч головнокомандувачу і його ескорту з гвардійців, а гості поспішили зайняти спеціально приготовлені для них місця. Коли між ними залишилось близько п’яти метрів, обоє зупинились і Ален відав честь. Головнокомандувач заговорив першим, звертаючись до гостей та солдат.

-  Виправте, якщо помиляюсь, та сьогодні воістину великий день. Я вже думав, що не дочекаюсь його. Для мене орден це одна велика сім’я. Всі в ордені: будь то хранитель, чи рядовий солдат, мені як діти. Від початку створення, я старався виховати їх гідними синами й дочками Едему. Я старався до всіх ставитись однаково любляче й терпеливо. Проте, як буває у великій сім’ї: старші члени прагнуть очолити її, прагнуть довести свою значущість і виділитись. Я не можу засуджувати чи дорікати їм за це. Навіть, коли ви ступите на неправильну дорогу, я постараюсь зробити все, щоб допомогти   вам, – звернувся він до хранителів. – Ви запитаєте до чого веду? Хоча дехто вже напевно здогадався, – і він посміхнувся. – Я говорю про спадщину й час нових змін, змін, які невпинно наближаються. Змін, які несе з собою молоде покоління. Сьогодні ми зібрались тут не тільки відсвяткувати призначення нового командира, але й розпочати нову сторінку історії Едему. Ні для кого не секрет, що я знаходжусь на посту головнокомандувача від початку створення Темного Ордену. За цей час ми об’єднали Едем і стали щитом для мільярдів людей, однак останні події свідчать, що орден стає причиною розколу Едему й моє завдання, як головнокомандувача, цього не допустити. – На внутрішньому дворі запанувала гробова тиша, здавалось можна було відчути, як б’ються серця присутніх. – Знаю, що, можливо, занадто швидко покладаю на плечі цього хлопця тягар наших вчинків і надій, але іншого вибору немає. Як головнокомандувач, я не можу пробачити вчинки Бакарі, але як батько, я його розумію. Батьки завжди будуть любити своїх дітей, щоб вони не зробили… Єдиним виходом з ситуації, що склалась, я бачу покидання поста головнокомандувача. Я вже подав у Вищу Раду необхідне звернення. Як ви знаєте, процедура призначення нового головнокомандувача тривала і потребує згоди не тільки Вищої Ради, але й королівських сімей і командирів. Проте я впевнений, що це швидко вирішиться. Також, всі ви знаєте про правило наступника. В ньому йдеться, що покидаючи пост, чинний головнокомандувач може запропонувати кандидатуру свого наступника. До останнього часу я вагався з вибором, та тепер в мене немає сумнівів.

Як я вже говорив: «Сьогодні воістину великий день». Ми святкуємо не тільки призначення нового командира, але й офіційне подання кандидатури командира Алена, як мого наступника.

Після останніх слів Ноя учасники завершального етапу церемонії вже не стримували емоцій. Одні викрикували, перепитуючи один одного, чи правильно почули, інші в ступорі завмирали, усвідомлюючи, що слух їх не підводить. Солдати проявили найбільшу холоднокровність, очікуючи на подальший розвиток подій. Найяскравішою була реакція королівських сімей і Вищої Знаті. Дивлячись на вирази їхніх облич, можна було з впевненістю сказати, що їх порадувала дана новина. Тепер вони отримали змогу змінити порядок, в цьому світі, на свою користю. Як на підтвердження даної думки заговорив Ной.

-  Перш ніж почнуться обговорення, хочу нагадати, що протягом тижня можливе внесення інших кандидатур. Хочу також нагадати, через що мене призначили головнокомандувачем. Справа зовсім не в тому, що я пережив Потоп і мої нащадки відродили людський рід на Землі. Я був обдарованим, тим, кому долею було призначено повести людей далі. Подібні люди з’являються раз на сотні, а то й тисячі років. Дивлячись на цього молодого хлопця, я бачу себе в молодості, таке ж рвіння і прагнення змінити світ, – Ной посміхнувся. –Однак мою силу не порівняти з його. Всі ви знаєте про істинних обдарованих і силу, якою вони володіють. Зараз в них перестали вірити, вважаючи міфом. Та спішу розвіяти ці хибні переконання. За подібними людьми споконвіку стежили серафими. Бачу ваші скептичні погляди. Проте – це не жарт, і не марення старого. Цей хлопець є істинним обдарованим, йому долею призначено повести цей світ далі. І зараз я хочу продемонструвати вам чому саме його я вважаю достойним очолити одну з найбільших сил цього світу, – і Ной обернувся до Алена, який від несподіванки не знав куди подітись. Навіть Адрі, яка до цього зберігала холоднокровність, зараз міцно стискала руку Алена, було відчутно, як вона вся тремтіла.

-  А головнокомандувач вміє все подати театрально, – сміючись, мовила Рін, – Схоже, прийшла пора показати світові іншу твою половину.

-  Ти впевнена? – на ментальному рівні розгублено мовив Ален,.

-  Так, – твердо відповіла Рін. – В іншому випадку – Едем розірве громадянська війна.

-  Громадянська війна? – перепитав розгублений Ален.

-  До тебе ще не дійшов прихований зміст вашої першої розмови? Ной вже тоді передбачив цей хід подій. Подивись на реакцію Знаті й королівських сімей. Вже зараз вони готові ділити владу. Єдиною силою, що їх стримувала до цього, був Ной, але новина про Бакарі похитнула його позиції й він прийняв необхідні, з політичної точки зору, рішення. Однак ці рішення не гарантують спокою, можна підкупити членів ради, домовитись з командирами й тому подібне… Зараз ти єдина сила, здатна переломити становище.

-  Тоді вибору немає… Нарешті можна буде не стримуватись, – Ален відчув, як величезний тягар спадав з його плечей. – Не думав я, що це відбудеться саме в такий спосіб, та схоже, ви не залишили мені вибору, – посміхаючись, звернувся Ален до Ноя.

-  Я знав, що Рін погодиться, вибач, що все відбувається саме так, але…

-  Вона вже пояснила.

-  І чому я не здивований? – посміхнувся Ной.

-  Що мені робити?

-  Внесемо невеликі доповнення, до затвердженого плану церемонії. Починайте, – скомандував Ной хранителям.

Десять хранителів, утворивши круг, зосередились. Біла аура почала огортати їхнє тіло, а за секунду направилась в центр круга. Поступово почали формуватись обриси об’єкта. Це була Зірка Едему, так її назвали через те, що завдяки їй проводили завершальну частину церемоній призначення майбутніх хранителів, з кожним новим хранителем вона немов запалювала нові вогні надії над Едемом. Що ж до самої зірки, то вона мала форму квітки. Зроблена з того ж матеріалу, що й Зірка Обсидіану. На її пелюстках розміщувався небесний лотос,  який, в разі необхідності, стримував силу хранителів, хоча на другій церемонії, його роль більше зводилась до показника сили й визначення звання хранителів. Крім лотосів, на пелюстках були спеціальні місця, для хранителів, які утримували ще один бар’єр, і в разі необхідності приймали заходи, щодо тих, хто втрачав контроль. У випадку Алена це була чиста формальність.

Ален став в центр Зірки Едему, хранителі зайняли свої місця.

-  Скажете, як будете готові, – звернувся до Алена один з хранителів. Ален ще раз оглянув присутніх, повернувся до Марко й інших хранителів з сьомого, вловив збентежений погляд Адрі, що залишилась біля Ноя… а потім глибоко вдихнувши, немов перед зануренням, він кивнув хранителям, щоб ті починали.

Scrollable Buttons